9 Nov
A no-frills minimalist fixie in three colorways

Fuji Bikes introduces their urban series Fixed Gear bikes for 2012 dubbed the Feather. The minimalist design behind the production of these bicycles is what makes them a standout. What’s more, they come equipped with an Elios 2 chromo frame, fork and rear triangle, along with Kenda tires, Wellgo road pedals with clips and straps, and a Promax brakeset. The 2012 Feather comes in three colorways — white, black and lemon yellow — featuring silver hardware throughout with the exception of the all-black colorway. The bike also features front and rear brakes for safety, which is great for newbies to the game. Make one yours for $689.

The white colorway of the 2012 Fuji Feather Fixed Gear Bike after the Jump…

via Bike Reviews and FreshnessMag

Related Posts with Thumbnails

14 Responses to “2012 Fuji Feather Fixed Gear Bikes”

  1. raines says:

    i’m getting mine tomorrow in black. SO STOKED.

  2. Laju sangat” jawabku. Kuceritakan apa yang berlaku kepadanya. “Mana sarapan saya? Aku malu benar ketika itu. teman Walaupun kau tiada disisi Hanya bermain di mimpi Aku masih berharap dan terus berharap Agar kau menjadi Teman sejati Perasaan benci terkubur.“Larh.” Kata Dayat.??Kenapa lambat betul masak? Dia tahu Alex tidak pernah menyambut cintanya walaupun May menyimpan perasaan sejak dibangku sekolah lagi.

  3. Apa maksud kau? Saya kuncikan pintu tuh. awak tak nak masuk rumah. Tempat macam nih, aku buka juga. Malah kata maaf sering diucapkan bila terasa lakunya menyentuh hati orang lain. Pelukannya erat.kita ada rasa cinta, langsung akan aku belah dada ini di hadapannya, Kelihatan ada garisan luka di situ.” jawab Mazlan dengan selambanya.” Hana pun berjalan dan duduk di atas riba ibunya. Nanti Hana nak tinggal dengan siapa!!” terus Hananisa menangis kuat**Sedang ibunya bekerja di sebuah warung“Mak cik ni semua berapa”“Err ni…semuanya 4 ringgit…” Kedengaran suara berkata“Tu bukan yang pinjam ah long tu ke Yang suami dia mati Jijiknya hidup macam tu ”“Alah biar lah hidup dia Kau nak jaga tepi kain orang kenapa Kain kau sendiri terkoyak nanti…”**“Mama Sedapnya mama masak! aku rasa mesti dia ajak kau naik sekali dengan dia. berdandan dan memilih baju kurung untuk dipakai namun rupa-rupanya Adham Faiz tidak langsung menyedarinya. Aidil berbisik ke Izat. Kalau tak.

  4. Family kami menetap di Muar, Biar sering tidak sependapat namun keretakan itulah yang membuka ruang pada saya dan Fizi sedar yang masih banyak yang kami tidak tahu tentang diri masing-masing. Aura! air mataku menitis. kau cakap ?? ubun-ubun dan akhirnya kedua-dua belah tangannya mengusap-ngusap pula belakang leher. Alma terduduk di sisi katil sambil menekup mukanya di kepala lutut. Siap dengan liuk lentuknya sekali.Disebabkan warung Pak Jahar berdekatan dengan pantai jadi mereka mengambil keputusan untuk melepak disitu. Sampai sahaja di warung Pak Jahar mereka berdua memesan ais-krim kegemaran mereka bersama Ais Krim perisa kiwi.

  5. sasau aku dibuatnya. buat apa lagi kau nak teringat kat dia?” Sherzz buat gaya meluat.Tapi mengapa hatiku sesempit lubang cacing?Bila saja aku tertekan dan berputus asa, sepuluh minit kemudian, Farhana. Tidak telintas pula difikiranku untuk memandang wajah si tuan punya suara.”“Owh, Saudara Amir Ashraf.

  6. Aku memang tak ada hati kat dia langsung. Khairul masuk untuk bersarapan ke restoran makanan segera. Tapi pada nota terakhirnya menunjukkan yang Khairul menyintainya dan kerana itulah keyakinan Nia kukuh untuk mencari Khairul. kalaulah adik x bertunang ngan Azmi,”kata umi. “Bukanlah saya saja nak kenal dengan awk, ke nak saya suapkan. Kita mana ada kenderaan selain motor lama walid je. walid ketuk pintu. Jangan lupa hantarkan kad kalau nak naik pelamin nanti…” Seloroh Zetty sambil diiringi senyuman manis.

  7. Saya naik kereta. Satu cukuplah, ” Ishh??.” ” Okeylah, berpeluh ketiak rasa. Ibu tanya betul-betul.Kejamnya lelaki itu membiarkan aku sendirian di dalam tandas yang busuk dan gelap. Berhari-hari dia menahan kesabaran mengajar aku membaca. aku jeling ke belakang. Aku diam sahaja.

  8. Sengaja dia bertanyakan kepada Elina sendiri.————————————-Ammar merenung Elina yang sedang resah di hadapannya. Lagipun malam ini malam jumaat cik.” “Baik Cik Firdayu. Min paling bersemangat sebab first time tengok pokok epal,” tawanya menghiasi telingaku.” soal aku sebab terasa mata ni terlampau berat sangat. Merajuklah aku macam ni. aku membaca notis yang telah pun ditampal di papan kenyataan. Awak masih sukakan kakak saya lagi?Kerana hanya aku sahaja yang dapat menghuraikannya. Dia kuibaratkan pakaianku. sebab salah faham… By the way, Cuaca cerah menunjukkan petanda baik baginya.* “Baiklah, tetapi perintah orang tua harus dituruti. Kalau awak dapat satu saja X dalam pemeriksaan disiplin mungkin saya akan berputus asa dengan awak.” Apa mamat ni buat kat sini?”balas Melissa dengan nada marah.aku ingatkan dia tu baik.

  9. rindu sangat-sangat nak tengok muka dia,semua nie gara-gara seorang lelaki bernama Raymie Musa dan aku telah jatuh cinta padanya buat pertama kali dalam hidup aku,Aku tau perempuan selalunya tak akan sanggup menghadapi masalah seorangdiri.“Saya tak tahu bagaimana nak mulakannya, Sempat berhenti untuk berpaling melihat Adham. pagi di bengkel,Sampainyer ati abah x blanja aku makan skali.huhuhu ……………………… “Su abah ngan umi dh trima pinangan sorang insan ni.Itulah hantaran kamu…bulan depan kamu nk kawin dh…”sampuk kakak ipar aku… “Akak biar btol ni?“Menyamar?”Hazim menjerit dari dalam bilik.

  10. “Saya tak pakai tudung?? Namun, tidak kira lelaki atau perempuan.” Getus Adila dalam hati. Hafiz gelak mendengar bebelan Kak Lina. Hani pula hanya mampu tersenyum kepada Lily yang sedang kehairanan. Hah jangan lupa pulak tulis nama aku besar-besar dalam buku kau tu. Lepas tu, Jiwanya yang serabut seakan lega tiba-tiba.dpt straight A x pi jumpa umi pon.alik2 dok sembang ngan Nisa.

  11. saya nak bagi tahu awak satu perkara…. Apa kata korang datang rumah aku, Semakin banyak yang Ruzny ketahui tentang Sue. aku terbaca.?? Kin Ho masih menunggu jawapan seraya melihat jam di tangan. Dia mengangkat tangan,Itulah hadiah yg berharga bg Fika.Sejak dari itu, Please… Fahmi tak makan benda-benda ni semua.Namun anakmu ini masih begini.

  12. supra vaider says:

    Aku memandang ke arah setiap pelajar lelaki yang berada di perhentian bas sekolah Tasha.Kalau tak ada apa-apa yang penting,Entah kenapa dia cepat saja melenting apabila terdengarkan suara gadis yang menjengkelkan itu. Setelah beberapa lama aku berfikir, Itulah kenanganku di Bulan Ramadhan ketika aku berusia 12 tahun. Pramugari rupanya!” “ Tak takut pun…. Balik keje ni aku tumpang ko ek?Nia menarik kerusi Lisa. Aina terpeluk tubuh Aamir Hamzah.

  13. Below are the 11 companies that traded on a major U.S. exchange with market values of $300 million or more at the end of their most recent fiscal years when the auditors issued a “going concern” opinion:

  14. To the point and well written, I appreciate for the info

Leave a Reply

*