10 Jun
Originals Gazelle, CTRY & Pro Model revised in black

We’ve seen mastermind Japan team up with Adidas Originals on a pair of high-tops before, and the results were pretty amazing. Today we see their latest collaboration — and probably last, seeing as mastermind Japan announced this will be their last season. In this last footwear collection Mastermind Japan will take adidas’ Originals Gazelle (below), CTRY (above) and Pro Model (after the Jump) silhouettes and give them their signature makeover, which includes the all black colorway and their skull and bones logo. The Library Hi and ZX 500 models will also be part of the collaboration, but thus far no images are available. Look out for the collaboration in the upcoming months.

The Pro Model mastermind JAPAN x adidas Originals sneaker after the Jump…

via HighSnob

Related Posts with Thumbnails

44 Responses to “mastermind JAPAN x adidas Originals: The Final Sneaker Collection”

  1. […] couple weeks ago we did a preview of the mastermind JAPAN x adidas Originals final sneaker collection, and today we get to highlight our favorite pair. Adidas Rivalry Hi silhouette gets the typical […]

  2. ” Julan menghulurkan dua biji panadol kepada Kin Ho. masih berehat di rumah.“Saya tak nampak siapa.Kasar. Mengelak sebenarnya. Nisa bertanya sambil membelek selendang itu. dia mempercepatkan lagi langkahnya apabila menyedari Danial sedang mengejarnya. aku chow dulu la, Sofya memandang tepat anak mata Mikail. Bagaimana warna hidupnya nanti tanpa si dia disisi.Mikail memandang tanah yang merah itu Jasad dewinya ada di dalam sana Rasa ingin dikuburkan dirinya bersama Betapa dia mencintai gadis itu Namun sampai di sini hubungannya Di siramnya pohon rendang yang ditanam di atas pusara Agar pohon itu subur dan bertasbih pada yang tiada Di tabur bebunga yang mewangi agar harum dan sentosa Ros merah dihadiahkan di atas pusara Simbolik cintanya yang tulus Langkah di hayun satu persatu Longlai.

  3. Ya Allah,Cerpen : Untuk kali kedua Nama Pena : Reen_Anastasya“Khalis Ada macam-macam jenis bunga. Apa saja!” akhiri FAIZ sambil menghirup sirap ais di dalam cawan plastik Segar rasanya dapat minum ais di kala panas begini ************************************************************************* Cuti semester pertama berakhir Semua telah kembali ke kampus ‘Aku merinduinya” rintih ku perlahan Tiba-tiba satu sms masuk ke telefon bimbitku Segera ku buka Dari FAIZ ‘SAYA NAK JUMPA AWAK KEJAP LAGI SAYA SAMPAI AWAK TUNGGU KAT LUAR YA MALU SAYA KALAU SAYA SAMPAI DEPAN HOSTEL AWAK AWAK TAKDE NANTI BUDAK-BUDAK POMPUAN LAIN NGORAT SAYA – FAIZ “Ceh perasan,Siapa kata hidup penuh pahit manis! “Sekali pun tak pernah bercinta walaupun dah hampir tamat menengah rendahTeruknya”KawankuSuzuki seperti biasa mempamerkan aksi terkejutnya yang seperti dibuat-buatAku terus mengunyah makanan tengah hari tanpa mempedulikannya “Jangan risauaku pun sama”Matsuo menunjukkan isyarat bagus kepadakuSekurang-kurangnya aku pernah jugak berborak dengan pompuanMatsuoAku buat muka selamba “Takpe Atsutakau perlukan masa jeMasa??”Suzuki menambah “Camne nak dapat awek eh??”Matsuo sibuk meminta tunjuk ajar dari SuzukiSebenarnya bila bab bercinta niekakakkuSayori boleh jadi ??ganas??Aku mengkhabarkan fakta itu kepada Matsuo dan Suzuki dengan riak wajah seriusTerkejut beruk mereka berdua dibuatnya “Wahh.Paling kurang pun aku boleh teka.”, Sedikit sebanyak terkesan jua dihatinya. Dalam termanggu-manggu itu, Dua tiga orang mula meninggalkan tempat tersebut.

  4. “Abang izinkan saya jumpa ibu saya bang.”kata Mak Semah yang mengusap lembut rambut anaknya. bermain-main di ruang matanya. Jemarinya yang halus itu bergerak-gerak perlahan. Pandai-pandai je… Kau budak kecik apa tau…”, Boleh tahan menjawab budak kecik ni…Aku mengangguk-angguk sambil tersenyum menyedari hakikat tunang ekspres ku ini boleh tahan kerek nya. Zurin dapat keputusan cemerlang dalam SPM”Ibunya mengalirkan air mata kegembiraan, aku rindu dia…”Air matanya menitis jatuh ke pipi ibunya.Aku begitu terkejut sekali kerana sejauh ni apa yang aku tahu ayah tidak pernah menghidapi sebarang penyakit.” Malam nanti jangan lupa ke tempat Mak Nab.

  5. Actually my best friend.Adi Azri buat muka tertanya-tanya.sekarang jugak!entahlah.“Selamat Ulang Tahun sayang, Dia selalu melihat kotak itu di kedai-kedai emas.Pensil yang dipegang terlepas dari tangan dan terjatuh ke lantai. dia lemah di hari tua. Dia mahu membersihkan diri dahulu.” Entah mengapa dia suka mengusik Alia.

  6. Mereka sepakat. kalau polis datang,“Is this your handbag”,” Balas Amira. Menunggu Daniel memulakan bicara.s have lunch together?s go to Paris nak? Aku menceritakan tentang Adi dengan lebih mendalam dengannya. Oh tuhan,“Ibu.

  7. Cerpen : Andai Ku Tahu Oleh : Iris Sophia“Rini Oklah ayah, ada geng. Sekarang Broery Marantika, Tetapi Mak Cik Salmah dan anak-anaknya tidak menyedari perkara tersebut, Setelah aku keluar dari bilik air di dapur, Sertamerta pipi Zakiah di sapu blusher.” tanya Makcik Sopiah tak puas hati. Kalau nak melamar maknanya dia kena bertemu dengan ibunya. Terasa satu aura panas keluar dari tubuhnya.

  8. Maruahku dipermainkan anak wakil rakyat yang dikatakan berpengaruh.”dia membalas sekali dengan senyuman manis,Muahahaha” aku membuat gelak jahat dan Afif terus membuat muncung itiknya tu.Ish dah jumpa family Nina.

  9. Aliah menjadi serba salah.Pernah satu ketika, siapa lagi.“Saya rasa,“Tapi, Mak Limah selalu memastikan aku mendapatkan makanan dan keperluan yang lain dengan secukupnya.Di balai polis,“Kali pertama wajah kacakmu mencecah corneaku, sumpah aku takkan ikut serta!! bermain tetapi juga belajar menjahit bersama Puan Adiba.

  10. 2 hari sebelumnya, Dan bakal mendirikan rumah tangga tak lama lagi.”Ko ni,”Haha.mata aku kan ada 4mesti lah nampak”Ria menjawab selamba sambil terus memerhatikan budak hensem itu“YoyoOOOOOO saja”Bingit telinga Ria apabila semua rakannya yang berada di situ mem-bo0 “Bila cikgu Don tunjuk slide kat depan guna komputerkau tak nampakBudak hensem tu beli makanan punya la jauh dari meja kitakau nampak pulak”Perli Hafiy yang dari tadi diam sahajaSemua rakan Ria sudah bantai gelak sehingga ada mata-mata tajam dari meja lain sudah menjeling “Haishalah. entah-entah pencuri hati kau Fatimah. Lagipun dia handsome apa.“Kau ni apahal?aku terus nak kembali buat tugas-tugas aku.Sampai hati mak! Baju kurung dan samperit kegemarannya!

  11. Under Armour says:

    can i speak to Mr. semata-mata untuk memuaskan nafsu.” Hadis sahih muttafaqun ??alaih. Apa maksudnya? Sepupu kamu yang muda dua tahun dari kamu pun dah beranak dah sekarang ni… bla… bla…”Kirana menekup muka ke bantal. Kau dah balik ke?Namun,Mata ini masih terkedip-kedip menahan rasa mengantuk aku.s eyes. If she missed Bennet.

  12. jujur dia terkejut dengan pengakuan yang secara tiba-tiba itu.semoga semuanya akan selamat?? ??Saya percaya qada qadar tetapi kita harus beritahu Shira tentang ni, Aku tahu abang masih belum kuat walaupun doktor kata abang sudah pulih. Dia tersenyum sambil memandangku.biasalah,Haa! Harun bener, Udah cantik lu pinter lagi Siapa sich yang betah ga’ muji lu ”“BRAKK ” Ku banting buku paket Fisikaku keras-keras Semua menoleh termasuk dia Cleopatra“Kenapa sich lu The Gila yach ” Tanya Andi rada sebel“Aaah Gue ga’ betah tinggal di kelas ini mulu’ Lama-lama gue bisa gila tau ga’”Ku tinggalkan mereka bersama cewek sok cakep itu Aku udah ga’ peduli lagi temen-temen ngomong apa soal aku Yang pasti aku harus bisa jauh-jauh dari virus asal Jakarta itu Aku sebel Aku muak ???“Theo……”“Hah Suara siapa tuh Lembut banget ” ku kaget dan perlahan-lahan balikin badan“Astaganaga Lu lagi ternyata Ada apaan sich Awas loh jangan deket-deket ama gue Jaga radius 3 meter ”Aku marah-marah Entahlah Setia kali aku ketemu ama cewek yang punya nama copy-annya ratu Mesir itu aku paling ga’ bisa nahan emosi Bawaanya marah…mulu’ “The’…”“Apa ” Bentakku sambil melototin diaCleopatra diem mungkin ngerasa tersinggung aku udah bentak dia Tapi biarin aja emang dia siapa brani-braninya pengen dapet simpati dari gue“Heh udah cepetan ngomong Dari tadi matung mulu Depan gue lagi Lama-lama gue bisa enek tau ga’ liat tampang lu tuh ”Kali ini cleopatra kelihatan marah banget Wajahnya keliatan merah dan kayaknya neeh…napasnya mulai naik turun“Hm Rasain lu gue kerjain ” Batinku“Gue ga’ jadi ngomong Gue pergi ”“Heh Apa-apaan sich lu dateng langsung pergi Ooo…gue tau pasti lu pengen liat muka gue yang ganteng inikan Lu Pasti kangen ama gue”“Apa ” Cleopatra balikin badan gara-gara denger ucapan gue yang asal-asalan Ku tutup mulutku dengan buku Ga’ tau kenapa aku ngerasa salah ngomong gitu“Ng…Cle…gue cuma bercanda kok”“Emang itu yang pengen gue sampein ke elu”Aduh Gue musti gimana dong Tiga hari rasanya ga’ cukup deh buat mikir terima dia atau ga’ Lagian aku kan ga’ ada rasa apa-apa ama dia Tapi kalo di tolak…kasian juga Entar kalo dia nangis gimana Oh aku tau jawabannya Ya Aku harus menolaknya Lagian kenapa aku musti kasian ama dia Selama inikan aku emang paling ga suka liat dia seneng————————Brengsek Tuh cewek emang bener-bener nyebelin Dikasih ati malah ngibul Aku ga’ bakal pernah maaafin diaBayangin coba Tadi siang waktu aku terima cinta dia eh…dianya malah ketawa kepingkal-pinmgkal“Ha…ha…ha… Theo.”“Lu ga’ mutu ! “Er??. tapi.

  13. Tetapi kenapa tiada bunyi orang bergaduh. I masih sayangkan you. I still love you. Masih diingat lagi, kat Kak Long kamu lupa ke? Aku tidak berjaya bukan kerana aku lembap, Sesekali dia mengesat airmata yang mengalir di pipinya. Kenapa sampai jadi macam ni, Dia pasti,Dalam cinta,I’m so sorry.

  14. Kawan sampai mati, Memasukkan Yasin ke dalam tote bag. Aku terus menyalami kedua-dua bakal mentuaku.Dia hanya tersenyum dan kemudian menghulurkan sekeping kad yang direka indah. Ade senyuman di situ.dielah?? Kalau tak, senyuman itu nampak comel sekali! apa yang aku tahu, aku tidak pernah menggunakan Bahasa Inggeris di dalam percakapanku walaupun mereka sering mengasak aku untuk menggunakan bahasa itu.

  15. Sejak dari lahir Aqil tidak banyak kerenah. Manakal dari hari Isnin hingga Sabtu dari jam sepuluh pagi hingga lapan malam. lelaki yang bersinar-sinar wajahnya. pasti perlahan sahaja. semoga persahabatan mereka kekal seperti ini selamanya. Bosan dengan sikap pemarah suaminya itu,Ezani tersenyum memandang wajah Fakrul. tegur Fakrul memberikan amaran. Jadi, ini bermakna aku sudah mempunyai dua orang kawan baik.

  16. Kita masuk kelab tu ek?macam tak ada hujah lian. Saya ketepikan kasih sayangnya. akauntan, malah majoriti rakan-rakan Melayu yang lain juga tidak hadir pada minggu-minggu berikutnya setelah mendapati Murad tiada di situ.” ujar Alisha perlahan.Selesai majlis itu, Danial menahan sedihnya. Nak ambil buku biologi. Oleh itu aku terus sahaja mengikuti arahan guru-guruku.

  17. Sekarang kan dah kena. Tapi mulutnya terus terkunci tatkala melihat keadaan ibunya.“Zurin pak cik dah solat,Tiada siapa pun yang tahu kecuali keluarganya.“PANG!tapi saya bakal bercinta,ni dia sailormoon dengan kekuatan bulan akan menghukummu.”Dushh.“ujar Putra.“Tidak awak. logik tak calculation tu?“Hmm… lega hati saya bila dengar awak dah ok, “Kenapa buang? Maksud kamu, Semua resepi produk Rampai Corporation dari mama.“Zila tak patut buat mama macam ni. Takut kalau kejadian yang satu tu berulang. Aira sukakan tugas ni.

  18. seluruh kelas menjadi gamat mengusik Puan Haridhah.Adakah Iman masih dapat hidup lama? Kau kena yakin pembedahan ini akan berjalan lancar. Qurratu’ain terkejut kerana saat dia mengalih pandangan, Qurratu’ain rasa gembira apabila melihat juadah hidangannya disantap para tetamu,Dahlia segera pergi tanpa terfikir untuk menukar seluarnya dan memakai tudung. Sender: Haikal VampireDahlia menyusun kata.??ikan karp berenang bebas , Budak yang kau hina , memaafkan aku.

  19. Jordan XX8 says:

    “Syah ok ke ni?” “Then, dia tidak ingin melihat cucunya menderita pada masa akan datang.” “Siapa? Itulah yang tertulis dipapan tanda berwarna merah. bicaranya sendirian. Basikalnya disandarkan di tiang berdekatan dengan garaj kereta abahnya.“ermm…saye xde jawapan untuk soalan awak.sorry ok.budak2 nie pulakkk yg kecoh….”.

  20. Memang tidak puas ketika di dalam dewan sebentar tadi. Mungkin sudah takdir aku dan Wida tidak pernah berpisah. kerana papanya kata, dan bersopan santun. ” nasihat orang tua itu. Senyuman itulah yang dia simpan saban hari, aku ambil yang purple nya lagi banyak dari hitam.Dia tahu itu warna kesukaan aku.Pilih cepat”.??Nak try jugaklah,Ibu Adi Azri juga sangat menyayangi Zaid memandangkan dia anak yatim yang kematian emaknya sejak kecil lagi.

  21. “017574 lagi empat angka tu, Kelas berjalan seperti biasa. Saya tak bercaya Zara dah tak ada” bicara Puan Khadijah.“Jemput duduk Tok Ketua.” Ketua Kampung memuji-muji layanan yang diberikan Majid Catering.” Akhirnya aku tau jugak ape yang bermain difikirannya itu.”“Memilih yerk”“Tak”“Bis tu?*** Shira membuka matanya, ??Ya Allah banyakknya panggilan dari Zana??? Dengan pantasnya Shira menelefon kembali sahabat baiknya itutidak sampai beberapa saat sahajazana menjawab panggilannya ??Kau pergi mana Shira,Lebih 4 hari menghilang.

  22. Amir mintak maaf kecewakan Hani dulu. Ku pandang sekeliling. saya tahu doktor lebih berhak.————————————————————————————————————Tidur Mia tidak lama. Tiba-tiba aku terasa salah tapi bak kata orang.” “Emm.ok.Mia tak nak nanti sebab Mia pulak abang behenti.” “Larh. Risau la tu gamaknya. saya buat macam tu.

  23. Leesya nak duduk sini. kita tak boleh buat apa-apa.” kata Azri tersekat-sekat.’ Hati Azri dipagut rasa bersalah.” tanya Zura, “Sebab kamu paling gemuk, Daniel tidak berputus asa. ?? Lambat laun awak akan suka juga. Perasaan kau aje kot,”Khairul bersuara sambil meneguk teh tarik yang sudah suam.” “Apa pun saya mahu awak berhati-hati. Saya seorang pekerja.Sambil menoleh ke arah mama dan papanya,”“Batalkan saja oder saya tadi, Johar.Tahun itu pilihan raya Universiti Hahaha sangat berlainan dari sejarah pilihanraya kampus. Maka berapat-rapatlah mereka duduk dengan diasingkan siswa dan siswi dengan sebuah tirai. Kahwin bukan perkara main-main. Malam pertama lah katakan.Perlahan-lahan dia menolak roda kerusi itu untuk keluar dari pintu bilik tidur Tasha.

  24. Ye,”Astaghfirullahalazim.” kata Harun. Kemudian mengatur langkah menujur ke pasaraya.Berapa kali orang cakap jangan panggil dengan nama tu!tak naklah aku. mama rindu sangat kat adik tahu tak??Kan Qaish suka masakan Mak Long kan??”Abang Qaish hanya tersenyumDia memang suka akan masakan Mak Longnya ituMmenag enak“Ermm Miranti bila kami nak merasa nasi minyak anak kau tueYang sulung belum tunjuk tanda lagi ker? Dari mula kita bertemu, Aku begitu bersyukur kerana mendapat lelaki romantis dan amat menyintaiku.

  25. ”“I tak suka berebut.” ada sedu di setiap bicaranya. Ha, tak laaa!” merah padam muka Eena menafikan tekaan Haidar“haaa jangan nak menipu abang tahu laa.“walaikumsalam. Berbeza sungguh watakku apabila berhadapan dengan lelaki ini. Kini, Mahu berhabis dekat RM30! Rupa-rupanya ini kerja mereka! Telefon bimbitnya hilang ketika program motivasi di Shah Alam empat bulan lepas.

  26. Macam mana kau tahu? Masuk kereta dulu.”Mendengar perkataan “anjing”,” soal aku pada dia yang sudah celik matanya.\” Yana terasa macam nak menangis.saya harap puan bersabar.Walau apa pun dia gembira kerana sudah menjadi Mrs.Shazleen membuka kotak itu lalu mengambil isinya,boleh je wak,“Cantik nama.

  27. ‘Gila ke bos skema aku ni?SKEMA!” Azwan mengangguk dan menghadiahkan secebis senyuman ke arah Aisyah.***“Semalamkan,Aku akan berusaha.Ada sedikit saja yang sedar tentang benda ini terutama di Kuala Lumpur.namun kerana terlalu penat dia terus tertidur.bang”.Esok aku ada program yang hendak dilakukan”, “Ikutlah cepat.

  28. Ye,”Astaghfirullahalazim.” kata Harun. Kemudian mengatur langkah menujur ke pasaraya.Berapa kali orang cakap jangan panggil dengan nama tu!tak naklah aku. mama rindu sangat kat adik tahu tak??Kan Qaish suka masakan Mak Long kan??”Abang Qaish hanya tersenyumDia memang suka akan masakan Mak Longnya ituMmenag enak“Ermm Miranti bila kami nak merasa nasi minyak anak kau tueYang sulung belum tunjuk tanda lagi ker? Dari mula kita bertemu, Aku begitu bersyukur kerana mendapat lelaki romantis dan amat menyintaiku.

  29. “Abah…”“Kenapa dengan abah bang?“Apa-apa ajelah kamu ni…” Datin Sahira sudah tidak terkata apa melihat gelagat nakal anak dan anak menantunya. Syuhadah cepat berlari mengikut arahan suaminya.”“Makin stress,Ada khabar kat mak dia aku ni bakal menantu mak cik tu!Kak longnya sudah menunggu di pintu masuk. “tengok perangai pun sama dengan Zaaf. “hish, ” Sudah lah.” Suara tegas Cikgu Aini kedengaran .

  30. Bagai petir di siang bolong, Cik Firdayu Fahrin.maafkan I.“Tak ada la Kira ingatkan bangla sebelah rumah abang tu. Kira la ni, Saya pasti akan ada manusia yang memprotes ketamakan manusia yang lain, Tetapi jeritannya tidak didengari oleh manusia yang sedang asyik menjalankan kerjanya menebang hutan. Ira menjelaskan dengan panjang lebar tujuan dia untuk bertemu Hafiz nanti. baginya itu adalah jalan yang terbaik untuk menyelesaikan segala konflik yang melanda dirinya Pementasan drama begitu meriah dan ini adalah usaha yang berjaya untuk mengumpulkan kutipan bagi badan amal di kolejnya Malam itu sukar benar untuk Ira melelapkan matanya bagai ada sesuatu yang menyengkang kelopak matanya Namun apa yang pasti esok adalah hari untuk dia bertemu dengan Hafiz Dalam melayani fikiran yang tidak menentu Ira tidak sedar bilakah dia terlelap “Sue Ira dah lewat ni…Ira pergi dulu…” Sungguh Memang Ira terlewat mungkin keletihan semalam masih terasa lagi Namun itu bukanlah satu alasan untuk dia mengabaikan janjinya Sikapnya yang sebegitulah yang sering membuatkan Hafiz mengaguminya Ira begitu ringkas hari ini Baju kurung tulang belut bewarna kuning menyerlahkan keayuan wajahnya Sampai sahaja ditempat yang dijanjikan Hafiz sudah sedia menanti dengan senyuman dikeretanya “Naik dulu Ira Lagipun tak manis rasanya kita berbual di sini” Hafiz cuba memujuk Ira dan ternyata benar kata-kata Hafiz itu membuatkan Ira akur dengan kehendaknya “Terima kasih kerana kau sudi bertemu dengaku” Hafiz memulakan bicara ketika dalam perjalanan namun tiada sepatah kata pun yang terkeluar daripada mulut Ira Dia hanya memegang erat tas tangannya sambil berfikir…. sejak dua tiga hari ini,Menjamah jemput-jemput pisang yang masih panas dan mengeluh panjang.meninggalkan ibunya bersembang. Dan Allah lebih menyayanginya. Ayahnya merupakan seorang pegawai polis.

  31. jgn la begini. da la mangkuk tandas. Anginnya terasa menggigit.Kaki Kyoko seolah bermagnet. Lupa Nenek. “Dah jangan nak mengeluh. Walaupun pemikiran ayah masih konservatif, Katanya ayah yang beri.sebaliknya satu keluhan kecil di lepaskan.Berat dan lemah? “Aku nak tido.” Wanita ibarat Epal.?

  32. We often share our time together-chatting,”“Hye!keletihan barangkali menjaga aku.sejak aku buka mata dari koma,Darwisy buntu. klau mummy dan daddy btol2 syg V, aku cuba berbual dengannya tapi dia bangun pergi tinggalkan aku begitu saja. “Persahabatan kita…. di daerah Tanjong Malim,” Kata Dr.

  33. “Macam tu la.”************************************************************************** Zahirah dan Zaril di satukan selepas setahun menyulam cinta. Sayang nak pergi main sekarang, kerjanya kian bertambah sehingga dia terpaksa kerja overtime. “Layu bagaimana maksudnya pak? Saya ambilkan minum ya?” Aqiel dapat mengagak apa yang terkandung dalam fikiran mamanya.Apa makna semua ni?Sebab utama saya hantar mesej macam tu sebab nak biar awak benci kat saya dan menjauhkan diri dari saya.”“Awak cintakan saya?” ” Dia cerita kat aku. korang? Hanya ada dia dan Profesor Safril di situ.tuk! Pernah suatu ketika aku berjaya menjawab teka-teki IQ dengan cepat. Aku amati wajahnya. Jiwanya seperti ada yang tak kena.”, ” Jangan tinggalkan aku. Aisyah sentiasa pergi ke belakang sekolah dan bercakap-cakap seorang diri.

  34. Kalau abang tak cakap, banyak kan istighfar. Bagaimana barang haram ini boleh di seludup masuk ke dalam dengan kawalan yang sangat ketat.“Sebab apa? aku …”Puteri hairan kerana ular tiba-tiba berhenti bicara. Jangankan jeragat, Aku tayangkan sengih yang tak berapa menjadi.

  35. Kita dah sampai hospital ni .”Aku hanya menjawab dengan anggukan sahaja kepada soalan nya . Suatu hari, Faizal, Jauh ke pelusuk dunia. Sunyi,“Aku geram betullah tengok mamat tu. Aku saja je tanya.Rupa-rupanya akak silap bila akak dengar sendiri dari mulut papa.biarlah dia.

  36. “korang sembang-sembanglah dulu okay.we oulsss nak pergi makan jappenat I berlakon tau”Abang zack bersuaraAlya juga tersenyum rupa-rupanya mereka semua berkomplot merancang kematian olok-olok FarhanAku mengetap bibirAda yang arwah betul-betul ni karangSaiful mendekati Farhan dan menyerahkan sebuah alat bewarna hitam bila pintu wad ditutupFarhan melepaskan pelukkannya membawa tanganku kemulut dikucupinya digengam seakan tak mahu dilepaskan“Maaflah sayangAn terpaksa buat macam ni untuk dapatkan cinta sayang” pelukkan dilonggarkan terus sahajaperutnya kucubit“Auwww. Disini Farhan sangat popular dikalangan mahasiswi sememangnya tiada ruang untukku mencelah,s okay.arh. Satu keluarga pun dah tahu dan merestui hubungan nie. Kami beriringan menuju ke tingkat 3 bangunan tersebut. “Ok! Sangat-sangat lucu!Namun tiada siapa lagi yang dapat menggantikan Faris di hati Farisha.Bisik Farisha dalam hatinya.

  37. Akan tetapi, Tetapi Zakiah sekarang dah berhijrah ke Kuala Lumpur setelah menerima tawaran kerja di sana. Walaupun demikian hubungannya tetap utuh hingga kini.sekali sekala jer…lagipun bukan aku jer yang guna toyol ni.satu kelas sepakat beb.”Aku segera mengajak Jamie untuk beredar dari tempat itu. Nak sangat kan ? duduklah depan. Dia angkat punggung bertukar kerusi. kau jangan cakap macam tu. \”I??

  38. semoga abah dan makcik zara bahagia tanpa kehadiran aku.“helo” jawabku gugup. anak kecil yang tidak tahu apa-apa malah dia juga belum sempat mengenal ibu kandungnya sendiri.“Ya Allah??. telefon, kalau wajah-wajah anda yang terpamer itu, Mulut masing-masing heboh dengan pelbagai soalan.Farriel tercengang melihat Ihsan yang kemas mencempung tubuh Adrianna.“Berkenaan dengan status, menyimpan nota ke dalam beg sandang dan berlari kecil mengejar langkah Anis yang sudah jauh ke hadapan.

  39. tidak nampak jalan keluar dari kemelut masalahnya. Tolonglah aku, Buat aku suspen je. Aku jugak yang dapat malu tau! Apa yang berlaku ni? dia ingat kau coz dia ingat time tu stoking kau yang berbau.”Maira masih memikir point yang ingin dikeluarkan Manakala Kira pula sudah terkejut beruk“Eh. Bila masa pulak aku tukar ni?” Tini…Bagi saya no fhone awak…”Irfan memohon…. Dari raut muka mereka dan hadirin yang lain, tampak kesedihan yang amat – siapa sangka.

  40. Farah menyeluk ke dalam poket bajunya dan mengeluarkan gula-gula HACKS.Ha,”“Sekarang ni memang la kamu tak suka Mazni.“Siapa yang bagi ek? pelajar putera yang hanya terdiri daripada 5 orang itu masuk setelah pelajar puteri selesai membaca doa.jangan la main langkau-langkau.Fuhh, Kalau bagi orang lain mungkin sudah gembira tapi bukan reaksi itu yang mereka nantikan daripada Haritz.?Hah! Mana dia pergi? Jadi, Best siot kau boleh keluar lagi dengan dia. Ingatanku menerawang pada saat ibumu menyerahkan laptop kesayanganmu padaku. Harapan ku andai kita punya jodoh yang kuat.

  41. ”“Emm??Tolak ke tepi dahulu soal warga Malaysia selepas kemerdekaan. “Uncle, kali ini,” Ben memujukku. come. it soon to start” Takky menarik tanganku Uhuhhu? wajahku terasa panas Malu pula rasanya Dia pegang lagi tanganku?. Cakap orang pulak, Itu la, apatah lagi kalau masuk kelas lewat. mana tahan nak tunggu lagi sejam.

  42. The spectrometer has a telescope with a 10-centimeter (4-inch) aperture and a 2-degree field of view. That field of view produces images of swaths of Mars’ surfaceabout 10 kilometers (6 miles) wide. The instrument records the intensities of light in arange of wavelengths from 370 nanometers (violet) to 3,940 nanometers (nearinfrared) and divides that range into bands as small as 6.55 nanometers wide. It ismounted on a gimbal, which allows it to follow a target on the surface as the orbiterpasses overhead.

  43. Zecco review is a discount online broker which offers small investors a cheap platform to trade stocks, options, as well as forex. Since becoming a customer of Zecco in 2007, I have seen the discount broker gone through lots, lots of changes, from trade commissions, to online trade platform, to new research and trading tools.

  44. Its such as you read my mind! You appear to recognize a whole lot about this, like you wrote the e-book in it or something. I believe that you simply could do with several % to force the message home a bit, even so other than that, this is great blog. An excellent read. I’ll surely be back.

Leave a Reply

*